Opis firmy
Contact Center sp. z o.o., z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, dostarcza kompleksowe usługi call center dla dużych i średnich przedsiębiorstw zarówno w Polsce, jak i na świecie. Firma specjalizuje się w szerokim zakresie usług, w tym wirtualnym call center, wsparciu sprzedaży, badaniach marketingowych i doradztwie biznesowym. Oferuje wielojęzyczną obsługę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż takich jak finanse, transport, IT czy media. Od 1999 roku firma dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę, by sprostać zmieniającym się rynkowym oczekiwaniom i globalnym trendom.Dane firmy
- Ulica
- Stawki 2A
- Kod pocztowy
- 00-193
- Miasto
- Warszawa
- NIP
- 5223015604
- Telefon
- 22 535 79 00
- REGON
- 147224228
- Telefon
- 22 535 79 00
- info@contactcenter.pl
- Strona WWW
- https://contactcenter.pl/
- Kategoria
- IT
- Region
- Region Mazowiecki
- info@contactcenter.pl