Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta

Stawki 2A, 00-193, Warszawa

Opis firmy

Contact Center sp. z o.o., z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, dostarcza kompleksowe usługi call center dla dużych i średnich przedsiębiorstw zarówno w Polsce, jak i na świecie. Firma specjalizuje się w szerokim zakresie usług, w tym wirtualnym call center, wsparciu sprzedaży, badaniach marketingowych i doradztwie biznesowym. Oferuje wielojęzyczną obsługę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż takich jak finanse, transport, IT czy media. Od 1999 roku firma dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę, by sprostać zmieniającym się rynkowym oczekiwaniom i globalnym trendom.

Dane firmy

Ulica
Stawki 2A
Kod pocztowy
00-193
Miasto
Warszawa
NIP
5223015604
Telefon
22 535 79 00
REGON
147224228
Telefon
22 535 79 00
info@contactcenter.pl
Strona WWW
https://contactcenter.pl/
Kategoria
IT
Region
Region Mazowiecki
info@contactcenter.pl
Facebook
Facebook
LinkedIn
LinkedIn

Mapa dojazdu

Ostatnio dodane

Saperska 32/64, 61-493, Poznań

NIP: 7831788129 REGON: 381306011
http://www.apptailors.co

Armii Krajowej 3, 38-400, Krosno

NIP: 6842615610 REGON: 180662856
http://www.bimax.pl

Włóki 63F, 02-995, Warszawa

NIP: 9512267900 REGON: 141593976
http://www.lux-pol.pl